BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Thursday, March 27, 2008

KEJAYAAN INI ADALAH AMANAH ALLAH, UNTUK RAKYAT.


Assalamualaikum. WBKT.

Pertamanya saya bersyukur kepada Allah kerana dengan limpah kurnia serta keizinannya dapat bersua dengan semua para pengundi disekitar Parlimen Bukit Gantang, dengan mengunakan teknologi yang terkini. Dan saya mengucapkan jutaan terimakasih kepada semua pengundi kerana telah memberi kepercayaan kepada Saya untuk mewakili tuan-tuan, puan-puan untuk menyampaikan luahan dan rintihan rakyat kedewan Parlimen. semoga tangan-tangan yang membantu untuk memberi undi kepada PAS diperingkat Parlimen dan PKR di Peringkat DUN akan dikurniakan ganjaran yang setimpalnya Oleh Allah SWT. Sudi kiranya saya menerima apa-apa sahaja teguran untuk kebaikan bersama.


salam dari saya

untuk semua pengundi dan pertugas-pertugas di Parlimen Bukit Gantang.

0 comments: