BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Saturday, June 21, 2008

PEMILIHAN KETUA KAMPUNG

20/06 JUMAAT.AIR KUNING.

Pemilihan ketua kampung berjalan lancar di kaw Bkt Gantang...
Kaw Bkt Gantang akan menyaksikan 14 dari 47 kampung bertanding untuk memilih ketua kampung.33 kampung menang tanpa bertanding yg mana pemangku ketua kampung akan dilantik menjadi ketua kampung..


poster calun KK hebat bagaikan PRU yg lepas.......amalan demokarasi yg sihat selama ini dilindung oleh BN.

Pertanding sengit dijangka berlaku di kg Larut Ulu dan Kg Menteri.

Malam tadi YB dijemput oleh pemangku KK Larut Ulu sdr Osman Jalani untuk memberikan sedikit tazkirah....sdr osman juga selaku imam disurau markaz Pas kg Air Kuning berjanji menjalankan amanah seadil mungkin i`allah kalau beliau dipilih sebagai KK kelak,kata beliau dlm ucapan ringkas.

yb Roslan ........
Dlm ucapan YB beliau menyeru penduduk2 menjalankan tanggung jawab sebagai pengundi pada ahad ini tanpa perasaan takut pada ugutan2 pihak yg tak bertanggunjawab,memilih KK yg mesra, adil dan yg dapat berkhidmat untuk masyarakat ,bukannya calon2 bidan terjun yg muncul bila Pakatan Rakyat menguasai Negeri....mereka mengaku sebagai ahli Pas atau pun Keadilan sedangkan jelas sebelum ini mereka aktivitis BN yg aktif.....
Penulis juga difahamkan calon yg bertanding dgn sdr Jalani adalah seorg aktivis BN yg giat cergas sebelum PRU..........tetiba mengaku dah masuk PAS dan kekadang mengaku ahli Keadilaan.AJK Pas dan juga Keadilan menafikan calon tersebut ahli mereka..
aiiiya ini macam pon adakah bukan elaun sampai rm2000 cuma rm200...minyak motor pon takla cukup maaaa......apalah sangat kuasa....kerana islam bukan dinilai pada kuasa tapi iman ,ketakwaan yg jadi pertaruhan...........sedarle wahai sdr/i............kuasa dtg dan pergi ..iman dan takwa tak ternilaii......
baspas:

0 comments: