BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Sunday, October 26, 2008

Dakwa saya jika benar saya bersalah


Sila dakwa saya di mahkamah jika benar saya telah menyalahgunakan kuasa! Saya sedang berbincang dengan peguam saya untuk mengambil tindakan undang-undang terhadap tuduhan liar yang di lontarkanke atas sya Dua orang pegawai BPR telah berkunjung ke pejabat saya baru-baru ini pada Rabu, 22 Oktober lalu, jam lebih kurang 10.00 pagi.Dua orang pegawai BPR telah berkunjung ke pejabat saya baru-baru ini pada Rabu, 22 Oktober lalu, jam lebih kurang 10.00 pagi.Kehadiran mereka ekoran laporan yang telah dibuat oleh Zainol Padzi yang juga Ketua Pemuda Umno Perak terhadap saya yang kononnya saya telah menyalah gunakan kuasa mengarahkan Pengarah Jabatan Pengairan dan Saliran (JPS) menyerahkan kerja menyenggara sungai, parit dan tali air kepada Jawatankuasa Kemajuan dan Keselamatan Kampung (JKKK) secara runding terus.Saya sedia untuk disiasat dan sedia untuk menghadapi dakwaan di mahkamah jika benar terbukti saya melakukan salahguna kuasa saya.


baspas:

0 comments: