BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Thursday, January 22, 2009

JANGAN DENDAM- PAS KAWASAN BUKIT GANTANG

Changkat Jering- Pas Kawasan Bukit Gantang berharap Ketua Kampung dan JKKK melayani rakyat dalam Parlimen Bukit Gantang dengan penuh mesra dan sentiasa bersedia membantu rakyat.
"Kita santuni rakyat dengan mesra ,layan rakyat tanpa pilih kasih" ujar Hj Roslan sewaktu mengulas arahan Datuk Seri Dr Ahmad Zahid Hamidi. "Ketua kampung buat kerja untuk rakyat,biarlah kerja kita dikira sebagai amal soleh,jangan peduli dengan arahan Datuk Zahidi"tambah Hj Roslan.
"Kita teruskan kerja kita,cawangan dengan cawangan, UPU dengan UPU,ketua kampung dengan ketua kampung,kita kerja untuk rakyat dan Islam"tegas Shaharudin Admad Sani,Ketua Penerangan Kawasan Bukit Gantang.
Pas kawasan Bukit Gantang berharap tiada politik balas dendam.Bagi kita Pakatan Rakyat Parlimen Bukit Gantang gandakan usaha,lipatkan tenaga dan munajat kehadrat ALLAH s.w.t untuk terus dipercayai rakyat menguruskan manusia.
"Biarkan Tadika Kemas beroperasi di Dewan Orangramai dalam parlimen kita,jangan ganggu pendidikan anak-anak" kata YDP Pas Kawasan Bukit Gantang,Ustaz Nordin Jaafar.
Biarlah Datuk Zahid berpolitik balas dendam, biarkan kerana UMNO sudah sesak nafas.



sgi 09.

0 comments: