BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Wednesday, February 4, 2009

DUN PERAK AKAN DIBUBAR BILA-BILA MASA DARI SEKARANG..

DUN Perak akan dibubarkan bila-bila masa sahaja daripada sekarang bagi memberi mandat semula kepada rakyat memilih kerajaan Yang baru . Keadaan politik di Perak tidak menentu. Ura-ura ADUN Pakatan Rakyat melompat kepada BN bertiup kencang.

Dari sumber-sumber yang boleh dipercayai, BN akan melakukan apa sahaja cara bagi membolehkan kerajaan Pakatan Rakyat digulingkan(jahanam lah mereka). Bagi menyelamatkan suasana tidak menentu ini, kerajaan memutuskan akan membubarkan sahaja Dewan Undangan Negeri dan serahkan kepada rakyat menentukan siapa yang memerintah. Inilah keputusan yang adil. Kita yakin rakyat sudah bijaksana. Dua pilihanraya kecil membuktikan rakyat menolak BN. YAB MB Perak akan menghadap Tuanku pada jam 5 petang hariini mohon perkenan pembubaran Dewan Undangan Negeri.

semua ini angkara awal dari si osman dan jamal posmen yang berlagak nak jadi superman,kesudahannya 2 ekor itu kehilangan semua kedudukan.dan juga kawan..Parti mana pula nak beri mereka kerusi untuk bertanding....mai nak tengok..Umno nak pandang mereka sebelah mata pun tak mau.Jamal nak menjawat jawatan posmen kembali..pos malaysia pun tak mau..dulu diakan ada kes buang/curi surAT...
nyah kome...

0 comments: