BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Thursday, February 5, 2009

Kita lawan konspirasi Umno

Saya terima SMS dari Setiausaha Akhbar MB, Anuar Hashim sebentar tadi dan dari Cina Islam , maksud yang sama :
Makluman; kita masih kerajaan minoriti di Perak. Pentadbiran berjalan seperti biasa. Dalam keadaan sekarang ada 3 keadaan kerajaan boleh bertkar.1. Sultan bubar DUN untuk pilihan raya negeri.2. MB dengan sukarela mengundur diri.3. Undi tidak percaya dalam sidang DUN akan datangsebarkan maklumat ini untuk umum.Kita tentunya tidak akan mengambil pilihan nombor 2. MB kita bukan jenis pengecut dan mudah menyerah kalah macam pondan!
Pilihan ke-3 , masih lama lagi.DUN hanya akan bersidang bulan April nanti. Yang kita nampak terbaik sekali ialah pilihan angka 1 - Sultan bubar DUN untuk pilihanraya negeri!
Kita berharap benar kebawah Duli Tuanku akan bertindak membubarkan DUN supaya mandat dapat dikembalikan kepada rakyat untuk memilih kerajaan baru.Menang kalah adat pertarungan.Kita tak mahu menyerah begitu sahaja kepada petualang bangsa yang khianat itu.Kalau BN/ Umno mahukan semula kerajaan negeri Perak ini, silakan ambil secara pahlawan dan berjuang digelanggang.Buat apa banyak dalih itu ini?
sumber:http://alhusseyn51.blogspot.com/

0 comments: