BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Tuesday, March 31, 2009

Sayu Tak Dapat Ikut Kempen Hj Nizar


Ir Hj Nizar menyerah borang pencalonan kepada Pengurus Pilihanraya Dato' Mahmod Morsidi.
Turut kelihatan Rahim Ismail dan Hj Hasan Salleh

Tiba-tiba hati menjadi sayu,pertama terkenangkan pilihanraya UMUM 12,mengikuti Hj Roslan kempen dari rumah kerumah.Kini tidak sempat dan terpaksa duduk dalam bilik operasi menyebabkan diri terasa seba tak kena. Jadi apabila Sdr Nizam meminta tolong ,pasti saya akan muncul di Dataran Tok Guru Nik Aziz Simpang.

Namun banyak maklumat yang diperoleh.Baru sebentar tadi sewaktu pergi ke kedai motor di Pekan Taiping, seorang rakan Cina menyatakan Pas menang majoriti 5000.Saya menyatakan sebaliknya Cina mungkin undi BN ." Cikgu percaya sama gua" kata rakan Cina itu.

Seorang pengundi ,wanita di Batu 2 1/2 Jln Simpang menelefon ,beliau begitu terkejut apabila Hj Nizar pergi melawat pasar malam BT 2 1/2, pada 31 Mac.Apa yang beliau terkejut selesai sahaja Hj Nizar bertemu dengan perayu undi Puteri UMNO,mereka melaungkan Hidup BN,Hidup BN.Pengundi itu menambah Hj Nizar membalas Hidup Rakyat! Spontan sahaja pengungjung membalas kembali Hidup Rakyat. Menurut beliau satu pasar malam menyahut Hidup Rakyat dan takbir. Perkara ini disahkan oleh Ketua Kampung Larut Tin. En Bad Ali.

Sementara pengundi Cina menyatakan Program Menteri ,di Pekan Kuala Sapetang tidak mendapat sambutan. Saya menambah ,jangan" over confident"

0 comments: