BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Saturday, September 6, 2008

Menteri Besar Berbuka Puasa di Bukit Gantang

Bukit Gantang-YAB Dato' Seri Ir Mohammad Nizar Bin Jamaluddin akan datang ke Parlimen Bukit Gantang pada 17 September 2008,hari Rabu.

YAB Dato'Seri Menteri Besar akan berbuka puasa bersama Ketua -ketua Jabatan Kerajaan ,Penghulu,Ketua -ketua Kampung dan rakyat sekitar parlimen Bukit Gantang,Taiping dan Beruas. Majlis berbuka puasa bersama Menteri Besar akan berlangsung di Masjid Nurul Hidayah Sg Bemban,Kuala Trong.

Menurut Setiausaha Sekretariat Parlimen Bukit Gantang ,Shaharudin Ahmad Sani ,acara akan bermula pada pukul 6 petang. "Majlis berbuka puasa ini merupakan satu peristiwa bersejarah
untuk penduduk Parlimen Bukit Gantang" tegas Shaharudin.Beliau berharap penduduk tempatan akan hadir beramai-ramai ke majlis berbuka puasa dan solat tarawikh.

"Bagi yang berminat untuk bersama-sama menderma dan menjayakan program berbuka puasa
bolehlah menyalurkan sumbangan melalui akaun PAS Kawasan Bukit Gantang BIMB 0840010013314 "kata Shaharudin lagi.

Sebarang maklumat boleh didapati melalui Pejabat Khidmat Masyarakat ,05-8552249 atau telefon beliau 012-5238483.Pihak sekretariat mengalu-alukan sebarang sumbangan dan derma.Di samping kita boleh mengambil kesempatan di bulan Ramadhan Almubarak untuk melakukan kebajikan.

YAB Menteri Besar pula pada sebelah malamnya akan bersolat isyak dan bersolat tarawikh
di Masjid Ikhwaniah,Simpang untukbertemu rakyat di DUN Kuala Sapetang dan Changkat Jering. "YAB,Menteri Besar dijangka akan menyampaikan tazkirah " ujar Shaharudin lagi.


abdulrahman 6 ramadhan 11am

0 comments: