BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Wednesday, February 18, 2009

Ringkas- Pilihanraya Kecil Bukit Gantang

Bagi Pas kita tidak mempunyai masalah calon.Calon kita calon rakyat.Sokongan pengundi pelbagai kaum kepada Pas semakin meningkat.Walaupun pada peringkat permulaan agak lambat bergerak,kini jentera Pas bersama Kelab Penyokong sudah bergerak aktif,lagi tersusun rapi.Sementara itu PKR dan DAP sudah mula mengatur langkah membantu Pas menarik sokongan rakyat.
Kami difahamkan Pihak Lawan ,mempunyai masalah pemilihan calon antara kumpulan menyokong Dato' Najib ataupun kumpulan Khairi Jamaludin-Tingkat 4, Putrajaya.
Nama yang menjadi sebutan di pihak BN ,Ismail Sapian.,bukannya Timbalan Ketua Bahagian UMNO Bukit Gantang.

2 comments:

Anonymous said...

Salam,

Siapa kata calon PAS itu disanjungi Rakyat...Biar Allah tentukan siapa yang menang..Yang pasti PAS sendiri perlu diajar kerana ;-

1. Sanggup bersetongkol dgn org DAP yang terang2an cuba menganggu gugat hak org Melayu dan Islam.

2. Cuba bersikap terbuka kerana ingin mengalahkan UMNO semata2.Sekiranya benar mereka ingin menegakkan ISlam dimana kata keramat untuk mempertahankan Islam...Berdolak dalik dihadapan org bukan ISlam walhal UMNO juga memberi keadilan kepada org bukan Islam sehingga mereka kaya raya dinegeri ini..

3. Tidak mempedulikan perintah Sultan..semata2 ingin berkuasa...Bukankah kuasa itu adalah kurniaan ALLAH..sekiranya kalah tak bermakna kita kalah selamanya..Tetapi PAS seperti sudah lupa mereka ini adalah khalifah ALlah taala.

pastotok said...

PAS sudah terpesong dari perjuangan sebenar. PAS bukan lagi parti ISLAM tetapi menggunakan ISLAM sebagai topeng perjuangan.. PAS boleh bersekongkol dengan DAP dan PKR demi cita-cita politik pemimpin mereka yang RAKUS dan TAMAK kuasa. JAUHILAH diri anda dari PAS. Katakan TIDAK kepada PAS. JOM TOLAK PAS!!!