BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Thursday, April 2, 2009

Terima Kasih Masih Ada Yang Sudi

1.Timbalan Presiden Pas bertanya kenapa pasukan polis mengawal UMNO memasang bendera.Jikalau polis boleh dibayar untuk mengawal petugas umno ,Berapa pasukan Polis sanggup terima untuk mengawal petugas PAS.? petikan sidang media di Bilik Operasi ,PAS Bukit Gantang.

2.Semasa mendengar Ceramah Penerangan,Ketua Menteri Pulau Pinang,Lim Guan Eng,beliau menyatakan ingin mengikut gaya pemerintahan Khalifah Umar ibn Abdul Aziz. Lim Guan Eng menerangkan UMNO tidak suka. Kini Pulau Pinang bebas kemiskinan tegar mulai 30 Mac 2009.

3.Semasa membeli ikan di pasar Taiping , Penjual Ikan menyatakan Pas akan menang majoriti 5000 ke atas. Saya masih tak setuju,masih ingal lima hari menuju ke 7 April. "Cikgu percayalah cakap gua"? Terfikir semasa PRU 12,penjual ikan yang sama bercakap Hj Roslan akan menang! Lalu saya menyatakan INSYAALLAH.

4. Terima kasih kepada pelayar ke laman kami. Kami berharap kita akan menerima kebenaran dan menolak kebatilan.

5. Jangan lupa ceramah ANWAR IBRAHIM DI PEKAN TRONG DAN SG TINGGI pada 2 April 2009. Jom pukul 9.30 malam ini.Kita mendapat permit ,Ceramah dengan permit. Permit Polis Permit Isteri Permit Suami. Jom kita pi ceramah.

0 comments: