BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Thursday, July 17, 2008

YB Mahfuz Omar,,,,,,,


YB Mahfuz
Taiping:Umno sedang merangka strategik untuk mengadakan satu muzakarah bersama pas,dalam soal Islam dan Melayu.
Menjadikan kemenangan, banyak kerusi DUN oleh DAP perak sebagai isu utama,menjaja merata-rata bahawa Pas dipinggirkan...sedangkan hakikatnya umno semakin meroyan/gila kuasa,masih tak dapat menerima hakikat kekalahan,ditolak oleh rakyat neg Perak..
tegas YB Mahfuz Omar dalam siri ceramah malam tadi di Kg Pecah Batu Jelutong.

Politik Msia sekarang semakin merapu,dan pemimpin BN khasnya Umno semakin meracau,berlaku berbagai2 fitnah...mungkin ini sebagai tanda2 untuk kehancuran Umno Bn.
Kita bukan mempertahankan samada DSAI betul atau tidak,tapi cara pengutkuasan undang-undang mengikut gred,kenapa dia perlu ditahan pada jam 1.14 t/hari sedangkan DSAI dah berjanji utk hadir ke IPK jam 2 t/hari,kenapa perlu penahanan beliau seakan DSAI ketua kumpulan mafia.,tambah beliau.

Beliau turut menyentuh bagaimana YB YB dari BN yang ditemui beliau ,selalu menyentuh tentang ketidakpuashatian mereka, cara perjalanan politik yang diterajui Umno BN,banyak berlaku,diskriminasi,ugutan,tawaran2 projek,fitnah dan pelbagai cara yg digunapakai pihak2 tertentu hanya semata-mata untuk mengekalkan kuasa,yang semakin hampir hilang dalam masa terdekat ini.
Menyentuh balik ttg kerjasama PAS dan Umno,I`allah tidak akan berlaku selagi umno dengan dasar perjuangan sekular,tegas beliau.


Bersama hadirin majlis

baspas:

3 comments:

Anonymous said...

pak kopiah,

sapa meroyan? sapa yang ditolak rakyat perak.. kira balik la berapa banyak adun umno kat Perak yang menang... 27 dari 59 kerusi yer... cakap ikut jiwa yang sakit... 60% melayu perak memangkah UMNO... PAS tu yang gila kuasa.. satu jari tunjuk kat orang... 4 lagi tunjuk muka sendiri.. matlamat menghalalkan cara... keji...

Anonymous said...

umno sekular? PKR apa? DAP apa? cakap macam orang gila... kalau hati dah mereput macam bangkai tepi jalan...

Anonymous said...

ah ahah a hujah minda BN lihat dan nilai sendiri...ana malas nak layan spesis seekor ni...


bekasumnobodoh