BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Tuesday, August 19, 2008

Dari Sisi Bukit- Bersikap Terbuka


Membaca pandangan Sdr Hanifa Maidin ,Pengerusi Lajnah Guaman PAS Malaysia amat menarik. Menurut beliau kita perlu bersikap terbuka dan profesional dalam membincangkan "Forum AnjuranMajlis Peguam".Cendikiawan Islam mesti berani tampil berdialog dan berbincang dengan ahli panel dan peserta forum .
Sisi Bukit- Mereka yang membantah Forum Anjuran Majlis Peguam perlu menganjurkan satu forum sebagai alternatif menjelaskan sikap kita.. Bukankah PAS FOR ALL.

Pemberian Dermasiswa Rakyat oleh Kerajaan Pakatan Rakyat pada 17 Ogos,di Dewan Orangramai Pekan Bukit Gantang mendapat sambutan . Rata-rata memuji langkah kerajaan Perak.Ini meringankan beban rakyat yang terpaksa menerima kesan kenaikan harga barang. Seramai 164 orang hadir bersama keluarga untuk menerima dermasiswa rakyat daripada YB Hj Roslan Shaharum,YB Tai Sing Ng dan YB Yee Seu Kai.
Sisi Bukit- Tahun hadapan diharap terbuka untuk diploma dan ijazah dalam dan luar negara.

18 ogos ,baru ini kami ke pejabat SUK ,Ipoh,seorang pelanggan Pusat Khidmat memerlukan bantuan mendapat kembali segala dokumen yang dihantar.Malangnya masing-masing tidak tahu ke mana perginya dokumen asal,sehingga terpaksa menunggu pada hari ini 19 Ogos.
Sisi Bukit - Bekerja secara profesional untuk semua masyarakat,jangan jadikan budaya tidak mahu rakyat bertemu kita.

0 comments: