BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Monday, November 10, 2008

Aktiviti Ahad YB Roslan.

09/11/2008.
9.00pagi .....hadiri majlis gotong royong penduduk Kuala Sepetang.
Majlis turut dihadiri oleh YB Tai adun Kuala sepetang.
bersama penduduk dan pasukan Bomba
11.00pagi...........merasmikan ihtifal pasti di Pasti Batu 8..


bantuan kepada yang memerlukan
12t/hari.........jamuan deepavali anjuran DUN Trong,jamuan turut dihadiri oleh Ust Norazlimusa dan En Nadarajah pembantu khas MB Perak (kaum India)


ust norazli sedang menyampaikan bantuan
K`jaa Negeri melalui Penyelia Dun telah menyediakan 50 bungkusan barang dapur sebagai bantuan kepada kaum india sempena Deepavali..yang lepas..


En Nadarajah mewakili MB Perak.
En Nadarajah turut melahirkan harapan agar dapat ahli kelab meningkatkan gerak kerja supaya dapat menambahkan sokong dikalangan kaum india dan menyebarkan maklumat-maklumat kepada penduduk setempat,dimana kita K`jaa PR di perak dinafikan sebaran maklumat oleh media-media tempatan,kita disekat....
sebagai contohnya K`jaan Negeri telah pun meluluskan hampir rm100 ribu kepada persatuan-persatuan kaum India untuk kemajuan dan sebagainya dalam masa pemerentahan PR hanya 6bulan.
Saya dan rombongan telah pun mengadakan lawatan ke Kubur (india) dijalan Kuala Trong,dan dalam masa terdekat kita mengharapkan kelulusan sejumlah wang dari K`jaan Negeri untuk menaiktarafkan kubur itu tambah beliau.
Saya percaya dan yakin K`jaan PR menjaga kepentingan semua kaum,bukan seperti yang dicanangkan oleh pembangkang,jangan percaya kepada tohmahan-tohmahan khasnya dari MIC dan sekutu seperti UMNO dll..
Marilah kita Kaum India bersama-sama bangkit mempertahankan K`jaan PR yang sedia ada dan bekerjalah lebih kuat agar dapat Dun Trong dan seluruh Parlimen Bukit Gantang khasnya jatuh ketangan PR dalam PRU yang 13 akan datang,tambah beliau.
baspas:

0 comments: