BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Friday, January 30, 2009

Kemalangan Maut......TRP Trong

29/01/2009.......kemalangan melibatkan seorang budak sekolah,sekolah Tamil TRP trong t/hari jam +- 1.30 dengan sebuah kereta yang dipandu guru berakhir dengan kematian .Pachiayee a/p Khatamuthu pelajar tahun 4 di sekolah Rendah tamil TRP Trong, mati ditempat kejadian .

Ajk Jkkk Puan Pathama menceritakan sewaktu kejadian dia berada ditepi jalan raya menanti anak beliau pulang dari sekolah,tiba -tiba kedengeraan satu dentuman yang kuat,beliau alih dan lihat Pachiaye telah dilanggar sebuah kereta yang datang dari arah Padang Gajah menuju ke Pekan Trong.

Beliau bersama orang ramai yang berada disitu lari mendapatkan anak itu untuk memberi pertolongan,budak itu mati di tempat kejadian. Kecederaan teruk dileher dan di kepala.





tempat kejadian ...kemalangan maut



Rombongan Pas Kawasan,Pusat Khidmat trong,Seketeriat Parlimen dan Pengerusi Lajnah Perpaduan hadir kerumah mangsa untuk ucapan Takziah dan hulurkan sumbangan.

Keluarga si mangsa yang dalam kesedihan diberi kata-kata semangat dan diberi jaminan bantuan seterusnya oleh Rombongan Pas.



bapa...Khatamuthu..diam membisu..mengenangkan anak beliau.


selokoh tajam yang memerlukan perhatian dari pihak berwajib...garisan kuning atau apa saja yang dapat membantu kurangkan kelajuan kenderaan(kawasan penempatan)

para pembaca yang budiman:
sebarang sumbangan /bantuan untuk keluarga si mangsa boleh disalurkan terus ke PAS MALAYSIA KAWASAN BUKIT GANTANG (BANK ISLAM 08040010013314)atau di hantar terus ke Pusat Khidmat Ahli Parlimen Air Kuning....TOLONG SMS MAKLUMAT SUMBANGAN ANDA kepada pengerusi Lajnah Perpaduan Nasional di talian :0134586242

baspas:

0 comments: