BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Friday, April 10, 2009

KASIHAN SAMA MEREKA

1. Seorang bekas murid,bertemu dengan penulis.Beliau menyatakan T.Murugiah beri RM 250.00.Pengundi juga diberi RM 300.00 untuk keluar mengundi.Ini berlaku di Larut Tin.Anak murid itu menyatakan janji undi BN.Anak murid itu menyatakan lagi lagi besar orang itu,lagi banyak duit masuk.Sebab itu calon bebas setakat dapat 63 undi. Anak murid itu menyatakan Ketua Kampung pun dapat,mereka senyap saja bila dapat."Cikgu tengok di mana ada perjanjian dua pihak,UMNO ATAU PAS , PAS akan kalah".

2. Pengundi bandar lebih terbuka dan matang.Mereka dapat sumber terus.Justeru itu pengundi Melayu ,di daerah mengundi Larut Tin,JKR Bt 2 1/2,Pengkalan Aor,Jln Simpang. tetap terus undi PAS.

3.Kasihan mereka,duit belum dapat lagi.Kalah pula,ketua sudah masuk banyak ,rakyat kampung tertanya-tanya. Di manakah bahagian kami? Ini bukan penulis kata.Ini anak murid penyokong BN yang cakap. .

4. Cikgu ,masih bertugas sama ,YB Hj Nizar ? Soalan yang sering ditanya."Bukan saya ,lagi? jawab penulis. "Dulu sama YB Hj Roslan,ya!"

0 comments: