BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Tuesday, April 7, 2009

UNDI LANCAR-

1.Sebentar tadi penulis pergi mengundi bersama isteri dan ayah. Di pusat pengundian amat meriah.Banyak pengundi yang sempat ditemui memberi isyarat undi BULAN.
Penulis yang pernah bekerja dengan Allahyarhan Hj Roslan Shaharum ,disapa mesra. Mereka tersenyum dan memberi isyarat bagus.
Penulis kini mengundi di SK Changkat Jering,sempat bertanya khabar kepada Jins Shamsudin.yang dulunya penulis amat minat dengan lakonan beliau.Apabila ditanya tahun ini jangan lupa undi PAS. "Undi rahsia" jawab Dato' Jins.Isteri penulis ketawa ,kerana orang sudah kenal Jins ahli UMNO ,yang anaknya semuanya di namakan dengan Hang...Jins tahu siapa yang derhaka.
2.Kenalan di Balai Polis Simpang menelefon,Sri Kandi cuba dilondehkan seluar mereka oleh ahli tua Umno. Kenalan itu menyatakan Sri Kandi itu dikepung di rumah kedai dan cuba ditakutkan. AMK sempat menyelamatkan keadaan.
3.Seorang petugas Pas Kuala Neros,ditumbuk oleh ketua cawangan Umno di UPU Air Kuning.Banyak saksi melihat.Petugas itu sabar orangnya,tidak mahu melaporkan kepada polis.Kalau Pak Ngah tahu ,sudah lama ketua itu meringkok dalam lokap.
4.Pengundi hantu kini sudah banyak yang tiba.Mereka berminat untuk jadi kuda UMNO.Ada kes seorang peniaga ditahan kerana menjual topeng Altantuya.. Jangan lupa mayat alTantuya sedang diarak oleh pengundi hantu.

5. Peratus keluar mengundi di saluran satu dan dua tinggi,Saluran tiga dan empat agak perlahan.Minta-minta dapat pelepasan keluar mengundi.Undi itu hak.

0 comments: