BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Monday, February 23, 2009

MASUK UMNO DI BUKIT GANTANG

Heboh di kalangan orang UMNO Bukit Gantang ,tiga orang ahli PAS cawangan Changkat Ibol masukUMNO pada 22 Februari.Mereka itu pula diraikan oleh Dato' Zamrii Kadir.Kita ingin nyatakan siapakah mereka?: 1.Pak Teh Rahim
2.Pak Teh Zainol
3.Mat Rashid.

Bagaimana watak mereka,pilihanraya 8 Mac 2008 ,mereka tidak mengundi ,Tok Guru mereka yang menyebarkan fahaman Wahbi di Changkat Ibol menyatakan pilihanraya tidak sharie.Tahlil tidak sharie,talkin tidak sharie segala amalan Masyarakat Islam Malaysia semuanya haram.Kumpulan mereka yang cuba memukul Tuan Guru Ustaz Abdul Wahab (kini almarhum)Mereka tidak berminat solat jamaah di Masjid Changkat Ibol.Kumpulan itu apabila Tuan Guru Hj Hadi mengadakan Kuliah Subuh di Masjid Changkat Ibol tak hadir,jadi apa nak dihairankan 3 orang kuat bukan Pas kuat masuk UMNO.Osman Jailu pun terima apalah sangat 3 orang yang bukan mengundi kita pada PRU 12.
Lepas ini dikatakan penyokong Osman nak masuk UMNO,ditawarkan sesuatu ? Jadi betullah UMNO semakin hampir pupus.

1 comments:

Anonymous said...

Nampak gaya nya mungkin Pakatan Rakyat akan hilang kerusi P059 Bkt.Gantang.. Pada PRK April 07hb.2009 nanti..!!

Apa kah Pendapat Saudara!!!

Saya dok kat Rumah Awam Bt2 1/2..bila tengok kemelut dok ada laa ni..Saya jadi keliru !!!

Kalau undi PAS...depa kata, dah macam undi Parti DAP pulak dah...saya pun kadang2 rasa ada betoi jugak apa yang di perkatakan.

Kalau boleh PAS kena KELUAQ..! Dari PR....!!Dan perjuang kan syiar Islam tanpa Bersekongkol dengan DAP dan PKR atau Brader Anuar Bin Ibrahim.

Allahuakbar..ALLAH Yang Maha Mengetahui lagi Penyayang..!!
Selawat dan salam keatas Nabi Muhammad S.A.W...Nabi Junjungan dan persuruh ALLAH Subhanata'ala..

Wasalam