BLOG BARU

UNTUK MAKLUMAT LANJUT SILA KE BLOG BARU KAMI.
1.KLIK DISINI.


Sunday, May 11, 2008

YB Roslan Bersama YB Osman di Dewan org ramai Air Kuning


YB ROSLAN BERSAMA YB HJ ZAINUDIN (EXCO)JAM2.30

masyarakat Air Kuning





YB Roslan ,YB Osman
10/05/08 jam 10 pagi.


Satu pertemuan diantara penduduk air kuning bersama YB Roslan,YB Osman telah dianjurkan oleh PAS Caw Air Kuning,di Dewan org ramai yang mana selama ini Dewan tersebut dinafikan dengan fungsi-fungsi yang sebenar,hanya program-program yg ditaja BN dibenarkan.
Pas Caw tanpa membezakan idologi politik,telah menjemput seluruh penduduk sekitar ,supaya dapat mereka meluahkan masaalah yg dihadapi oleh mereka pada YB YB yg dijemput.Penduduk yang menghadapi masaalah tanah yg bersangkut paut dengan pembinaan REL BERKEMBAR telah dimaklumkan ,akan diadakan satu lagi perjumpaan pada jam 2.30 t/hari pada hari yg sama.
Dalam ucapan YB Roslan beliau berjanji akan bekerjasama dgn YB Osman untuk menyelasaikkan masalah2 yg dihadapi oleh mereka.Dan beliau juga mencadangkan agar masalah2 boleh dibawa terus ke Pejabat Beliau ,tidak jauh dari Dewan ini.
YB Osman turut menyentuh bagaimana Projek PPRT yg berdekatan ,dimana tanah tersebut telah dijual pada pemaju ,sedangkan Rumah PPRT masih terdapat disitu.


Jam2.30 majlis dihadiri YB Roslan .YB Hj Zainuddin (exco) bersama-sama wakil KTM (landasan kembar)&Penghulu.Penduduk berpuashati dengan penerangan yg diberikan dimana mereka yakin bahawa mereka akan menerima pembelaan yg baik dari K`jaan PAKATAN RAKYAT.


jam 5.00 ptg YB Roslan menghadiri satu lagi perjumpaan anjuran Kuil Muniswara +- 2 km dari dewan itu.http://kpp059.blogspot.com/


:baspas

0 comments: